Przejdź do głównej treści strony
Invest in Lubań
31-01-2025
składanka z trzech zdjęć lubańskich podstawówek: ceglany budynek szkoły podstawowej nr 1, zielony budynek szkoły podstawowej nr 2 i żółty budynek szkoły podstawowej nr 4

Terminy składania dokumentów w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym na rok szkolny 2025/2026 do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miejską Lubań:

L.p. Rodzaj czynności Termin postępowania rekrutacyjnego  Termin postępowania uzupełniającego 
 1. Składanie wniosków o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym  17 – 28 lutego
2025 r. 
  12 – 16 maja
2025 r.
 2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym  do 14 marca 2025 r.  do 21 maja 2025 r.
 3. Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych     17 marca 2025 r.   22 maja 2025 r.
 4. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia
w postaci pisemnego oświadczenia
 do 21 marca
2025 r. 
26 maja 2025 r.
5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych 24 marca 2025 r.  27 maja 2025 r.

Lista miejskich przedszkoli: 

Przedszkole Miejskie nr 1
ul. Skalnicza 3, Lubań
tel. 75 646 44 49, 573 389 191
e-mail:   pmnr1luban@op.pl

Przedszkole Miejskie nr 3
ul. Różana 1, Lubań
tel. 75 646 44 64, 75 722 23 46
e-mail:   pm3@onet.eu

Przedszkole Miejskie nr 5 im. J. Tuwima
ul. Mieszka II 1, Lubań
tel. 75 722 40 00
e-mail:   pmnr5luban@op.pl

Terminy składania dokumentów w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym na rok szkolny 2025/2026 do klas I publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Lubań:

 L.p.  Rodzaj czynności Termin postępowania rekrutacyjnego Termin postępowania uzupełniającego
 1. Składanie wniosków o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym  17 lutego - 21 marca
2025 r. 
 2 – 13 czerwca
2025 r.
 2. Przeprowadzenie próby sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do oddziałów sportowych.

 10 -12 marca 2025 r.
godz. 9:00 - 15:00

9 - 10 czerwca
2025 r.
w godz. 9:00 - 15:00

 3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej. 13 marca 2025 r.  11 czerwca 2025 r.
 4. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do klasy I publicznej szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do 28 marca
2025 r. 
do 18 czerwca 2025 r.
 5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. 31 marca 2025 r.  23 czerwca 2025 r.
6.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

 do 31 marca 2025 r. do 23 czerwca 2025 r.
7. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów  nieprzyjętych. 7 kwietnia 2025 r.  26 czerwca 2025 r. 

 

Lista szkół:

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki
ul. Mickiewicza 1, Lubań
tel/fax 75 722 29 57 lub 75 722 28 85
tel. 75 646 44 50
e-mail:     lubansp1@wp.pl

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Europejskich Dróg Świętego Jakuba
ul. Rybacka 16, Lubań
tel. 75 721 76 25
e-mail:     sekretariat@sp2luban.pl

Szkoła Podstawowa nr 4 w Lubaniu im. Kawalerów Orderu Uśmiechu
ul. Kopernika 15, Lubań
tel./fax: 75 722 22 32
e-mail:      sp4luban@post.pl 

Podstawa prawna

(UM) 

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...